אברהם טל כבש את האלפים בשער שומרון

אברהם טל כבש את האלפים בשער שומרון

אלפים מתושבי מועצה מקומית שער שומרון הגיעו לחגוג בתחילת השבוע את פתיחת הקיץ יחד עם הזמר אברהם טל בקאנטרי שער שומרון.

הזמר אברהם טל סחף את המשתתפים בלהיטיו הידועים והמשובחים והקהל נהנה מהופעה מרהיבה. אביטל ירון מנחת הערב, נשאה ברכה בשם ראש המועצה, אבי רואה ועובדי המועצה וציינה כי “אנחנו נמצאים כבר תשעה חודשים בסערה, במלחמה שנכפתה עלינו על ידי אוייבינו. החיים של כולנו כאן מתחלקים מאז ללפני ואחרי. אויבינו טעו בנו, הם אינם מבינים את הכוח שלנו, את העוצמה והגבורה של הדור הנפלא הזה, את כוח הנצח של עם ישראל. למרות כל מה שעבר עלינו, על כולנו בחודשים האחרונים אנחנו כאן מתעקשים לשמוח, לרקוד, ולחיות.”

עוד הוסיפה, “אנחנו לא שוכחים ולו לרגע את 120 החטופות והחטופים שנמצאים ברגע זה בידי אויב אכזר,  ומתפללים לשובם בקרוב בשלום הביתה. את החיילים האמיצים שנלחמים עבורנו ושומרים עלינו עכשיו בכל הגזרות, ואת הנופלים הגיבורים שבמותם ציוו לנו את החיים. הזמר אברהם טל שציין כי הוא מתרגש להופיע בפני קהל המשתתפים, ביצע משיריו המרגשים והקדיש אותם לחיילים ולחטופים.”

בין המברכים היה גם בני סימן טוב מנהל מכירות וסחר במפעל הפיס שסייע בארגון המופע. בין המשתתפים: מנהלת המתנ”ס גב’ איריס אייזנברג. מנכ”ל אבי הרשקוביץ מנכ”ל המועצה, בכירי המועצה ואלפי תושבי המועצה.

 

חדשות מקומיות חדשות שומרון חינוך ותרבות כתבה ראשית תיירות ונופש