אותו ה”כפר”, תחת הנהלה חדשה: כפר הנוער בית חג”י מצטרף לרשת אמית

אותו ה”כפר”, תחת הנהלה חדשה: כפר הנוער בית חג”י מצטרף לרשת אמית

בהחלטה משותפת של המועצה האזורית הר חברון, משרדי החינוך והרווחה, ועמותת קרן חג”י הוחלט כי כפר הנוער בית חג”י יצטרף לרשת אמית אשר תלוה את הנהלת בית הספר והכפר, יחד עם המועצה האיזורית החל משנת הלימודים הקרובה תשפ”ה.

כפר הילדים והנוער בית חג”י הוקם לפני כ-36 שנים עבור בני נוער מכל רחבי הארץ, שאינם יכולים מסיבות שונות לגדול בביתם הטבעי. הכפר פועל בשיטה ייחודית המבוססת על דגם של משפחתון: זוג הורים אשר אומנים ל-12 נערים בגילאי 13-18 בבית גדול ומרווח תחת קורת גג אחת. ההורים משמשים מודל לחיקוי, ובעזרת החום, האהבה והמסגרת הייחודית אנו מצליחים לטפח את הנערים ולהביאם לשילוב מיטבי בחברה הישראלית.

לדברי אלירם אזולאי, ראש המועצה האזורית הר חברון: “כפר הנוער בית חג”י זוכה להערכה על עבודה חינוכית משמעותית, ואנחנו מאמינים כי שילוב הכוחות עם רשת אמית יעלה את כפר הנוער קומה נוספת ויביא לתלמידים ולמורים ערך מוסף ייחודי”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית, הודה למועצה האיזורית הר חברון על האמון ברשת אמית ואמר: “אנחנו מכירים באיכות העשיה החינוכית בכפר הנוער בית חג”י ומבקשים לקדם ביחד איתם את התלמידים לפסגת המצוינות הלימודית והחינוך לערכים”.

יוני אלמשעלי מנהל כפר הנוער הוסיף: “שמח ונרגש להצטרף לצוות המנצח של הרשת. מעריך ומאמין שכפר הנוער שלנו יתברך מרשת אמי”ת, והרשת תתברך במוסד חינוכי ערכי, מגויס ומסור לקהילתו”.

חדשות גוש עציון והר חברון חינוך ותרבות כתבה ראשית