מיצוק עור הפנים באמצעות גלי רדיו-מה זה?

מיצוק עור הפנים באמצעות גלי רדיו-מה זה?

היכולת של הגוף לייצר קולגן ואלסטין, שני חלבונים מבניים, מתחילה לרדת עם הגיל. ירידה בסינתזת הקולגן גורמת לעור נפול, מקומט ורפוי, אשר יכול להדגיש קמטים המתפתחים עם הגיל. קולגן ואלסטין חשובים לעור מוצק, חלק וצעיר למראה. עור רפוי, או גמישות עור מוגברת, יכולים להגביר את המראה של צלוליט וסימני מתיחה. במצוקה מהאינדיקטורים הגלויים הללו להזדקנות, מטופלים עשויים לחפש דרכים לגרום לעור שלהם להיראות צעיר יותר. אנשים רבים מניחים בטעות שמתיחת פנים כירורגית של מנתח פלסטי היא האפשרות היחידה שלהם למיצוק עור נפול ולהשגת קווי המתאר האידיאליים של הגוף והפנים. למעשה, טיפול עם מכשיר למיצוק הפנים בעזרת אנרגיה בתדר רדיו (טיפול באנרגיה RF) הוא פתרון יעיל ולא פולשני להליכי מיצוק עור.

גלי רדיו למיצוק העור- שיטה לא פולשנית

שיטה לא פולשנית למיצוק העור ולהצערת העור כוללת טיפול מיצוק פנים בתדרי רדיו. כאלטרנטיבה מצוינת לניתוחים קוסמטיים, טיפול בתדרי רדיו אושרו על ידי ארגון הבריאות העולמי בשנת 2002 ונותן למטופלים תוצאות מצוינות ללא זמן החלמה ארוך או אי נוחות אחרת הנגרמת כתוצאה מניתוח. לשימוש במכשיר תדר רדיו בצורה ממוקדת מספר יתרונות, ביניהם מיצוק העור, סינתזת קולגן מוגברת, טשטוש נראות של קמטים, ואפילו סיוע בעיצוב הגוף והפנים. הפנים, הצוואר, הבטן, הידיים והזרועות הם רק כמה אזורים שיכולים לקצור את היתרונות של טיפול בתדרי רדיו.

מי יכול להשיג את התוצאות הטובות ביותר מטיפול זה?

על מנת להשיג הצערת עור מלאה, טכניקה הנקראת מיצוק עור בתדר רדיו משתמשת בגלי רדיו כדי למצק את העור ולהגביר את היווצרות הקולגן, שיפור גמישות העור והיפוך השפעות ההזדקנות הטבעית. השיטה עשויה להיות מיושמת על חלקים רבים בגוף, כגון הידיים, הצוואר והפנים. ההזדקנות גורמת לירידה בסינתזת הקולגן והאלסטין, החלבונים שנותנים לעור את המבנה שלו. זה, בתורו, גורם לעור לצנוח, מה שיכול להגביר את מראה הקמטוטים בפנים. כמו כן, קו הלסת יכול להיות פחות מוגדר עקב צניחת עור וצניחת השומן של הפנים. למרות שרפיון העור וסינתזת קולגן מופחתת מתחילים בדרך כלל בסביבות הגילאים 35 עד 40, אלו עם היסטוריה של חשיפה מוגזמת לשמש עשויים לראות את זה קורה מוקדם יותר. למרבה המזל, לטיפול בתדרי רדיו יש את היכולת לסתור את ההשפעות של השפעות סביבתיות ותהליך ההזדקנות.

מתיחת עור בתדר רדיו: איך זה עובד?

טיפולי תדר רדיו משפרים את היווצרות הקולגן ואת מיצוק העור על ידי פליטת קרינה ברמה נמוכה, בלתי מזיקה לחלוטין בצורת גלי רדיו. קרינה זו של מכשיר ה-AIGAIN מגיעה לדרמיס, השכבה העמוקה ביותר של העור. באמצעות קליטת הקרינה האנרגיה הופכת לחום, יוצרות בתאי העור “מיקרו-פציעות” בדרמיס, אשר מפעילות את מנגנון הריפוי המולד של הגוף. רפיון העור משתפר, הקמטים והקמטוטים יורדים, תחלופה של תאי העור עולה, והעור הופך מוצק וחלק יותר עם הזמן כתוצאה מתגובת ריפוי זו, המגבירה את הסינתזה של החלבונים המבניים קולגן ואלסטין באזור הטיפול.

עצת מומחה